Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szemezz a szemekkel

Már nem a szem a lélek tükre? Bár ezt senki nem cáfolja meg, az tény, hogy szemeink egyre nagyobb jelentőséggel bírnak, mint ahogy az a Kenzo kollekciójából is kiderül. Szemek borítják a táskáinkat, a felsőket és a nadrágokat is. Egész testünket elborították a szemek, mint a görög mitológia alakját Argoszt, akinek szemei végül a pávatollak végére kerültek. A szemeknek eddig is voltak mítikus jelentőségei, nézzük például Shiva istennő tenyerét, amin egy szem helyezkedik el, a hagyomány szerint, ha valaki egy ilyet kap ajándékba azt mindig elkerüli a rossz, és az ékszer szerencsét hoz számára valamint megóvja minden bajtól. Lássunk pedig csodát - a tenyér megjelent aranytetoválás formájában is, ami az idei nyár legnagyobb slágere volt és szó szerint a testünkön figyelt "(sz)épségünkre". Már az ókori Egyiptomban erősen hangsúlyozták a szemeket - erős tusvonallal húzták ki, ez ugyan csak a szembetegségek megelőzése miatt történt, de nem volt elhanyagolható látványra sem. Valójában tehát, ezek miatt hordjuk magunkon őket? Bízunk benne, hogy megóv a bajtól?

Manapság azonban, miközben testünkön egyre több szem figyel, saját szemünket inkább eltakarjuk egy - egy stílusos napszemüveggel. A hagyományos RayBan fazon mellett óriási választékból válogathatunk és megtalálhatjuk az elképzelésünknek legmegfelelőbbet. Idén a legvagányabbak kipróbálták a kerek fazont is, ami meglepően jól állt a legtöbb embernek. Hogy miért hanyagoljuk el saját szemünket, miközben egyre több kerül ránk? Ez a kérdés még nem körvonalazódott teljesen, ám remélem nem tűnik el teljesen az egész arcunkról.

0 Tovább

Mintára minta

A mintás ruhák mindig is fejtörést okoztak nekünk - hogyan volna a legjobb párosítani őket? Idéntől azonban nem kell, hogy agasszon minket ez a kérdés, ugyanis az lesz kikiáltva legstílusosabbnak, aki minél inkább keveri őket. Döntsük le az alapvető tabukat, idén nagyon is jól mutat a piros és a kék, a sárga és a lila együtt és minta kerülhet bármilyen minta fölé. A csíkos, pöttyös és kockás minták legjobb barátaink - főleg együtt. Keverjük meg alaposan szettjeink felépítését és vegyünk hozzá nyugodt szívvel egy nyomatos táskát is. Viszont mindig figyeljünk rá, hogyha a táskánk is díszített, letisztult cipőt válasszunk, vagy cseréljük fel a két kiegészítő mintáit és legyen a táskánk letisztult a cipőnk viszont rikító! Kedvenc virágos szoknyánkhoz húzzunk bátran feliratos felsőket vagy akár pulcsikat is - megéri a bohémság. Készítsünk szettünkhöz letisztult sminket - húzzuk ki a szemünket egy erős tusvonallal és csupán szájfény kerüljön szánkra!

0 Tovább

H.R.V.T - mindenki szép

Az új designer márka megálmodója és tervezője Horváth Dóra, akiből véletlenül lett divattervező, hiszen először saját maga számára varrt ruhákat, majd ismerősei kérésére készített pár darabot számukra is, amiből mára egy egész kis várat felépített. Elmondása szerint sohasem készült a designerek pályájára, ám nem bánja, hogy így alakultak a dolgok. A brand stílusa lendületes, színes és karakteres, a ruhák pedig egy méretben készülnek, ami egyáltalán nem zavarja meg a célközönséget, hiszen egy gonddal kevesebb van vásárlásnál. És elérkeztünk a nagy kérdéshez - ki is a H.R.V.T célközönsége? Egyértelműen mindenki és ez a legvonzóbb a márkában - nem tesz különbséget nő és nő között, aki betér a Hajós utcai kis üzletbe, nem távozik üres kézzel, hiszen többnyire maga Dóri várja az érdeklődőket és valódi odaadással próbálja megtalálni a lehető legtökéletesebb darabot számodra.

Az édes kis üzletbe belépvén, körülvesz minket egy sajátos atmoszféra, elbűvölő a bolt elrendezése és berendezése is. Nemrég jártam a boltban és nagy sajnálatomra nem találtam a H.R.V.T mára védjegyévé vált fodros ruhát, amibe beleszerettem első látásra. Igaz, nagyon szép darabok sorakoztak a vállfákon, de a fodor általánosan hiányzott. Találtam helyette azonban más kincseket - a téli kollekció részei a rengeteg stílusos szőrme ( a szőrmékről olvashatsz korábbi bejegyzésemben), a domináns színek a szürke, fekete és fehér árnyalatai, a brandre jellemző minimalista vonalvezetés és egyszerű szabásminta uralkodik.

 

Dóri ráadásul nagyon vonzó árakat hoz fel, amellett, hogy csúcsminőségű, egyszerűen, alapdarabokból lehetünk hihetetlenül stílusosak és akár egy kis bőrönddel is útrakelhetünk, H.R.V.T - s darabokkal megrakodva, hiszen minden darab tökéletesen variálható. Csodáljuk a márkát, hiszen (hurrá, hurrá, hurrá) visszahozta a minimalista stílus legfőbb elemeit, ám mégis hangsúlyozza a nőiességet és hirdeti: minden nő egyenlően szép!

0 Tovább

Dior - A világ csúcsán

A divatházat 1945 -ben alapította Christian Dior és Pierre Allamandi a divat fővárosában, Párizsban.1947 táján vált híressé, New Look nevezetű kollekciójával, ami azóta is meghatározza a divat alakulását. A kollekció jellemzői általában a karcsú vonalvezetés, az alakkövető felsőrész és a lebegő szoknyák. Dior halálával, 1957-ben a fiatal Yves Saint- Laurent vette át a divatház művészeti vezetését, ám a tervező stílusa túlságosan energikus volt a konzervatív vezetésű divatháznak, így sajnos 1961-ben búcsúznia kellett. A divatházat ma Sidney Toledano vezeti. A divatház 2006 első félévében 329 millió euró forgalmat bonyolított le, mára teljesen kinőtte magát, és igazi luxus márkának számít. A Dior az a márka, ami teljesen beszűrődött mindennapjaink viseletébe, nők ezreit változtatták meg a kollekciók sikkes és finom vonalvezetésű darabjai. Sok sztár csak Diorban hajlandó megjelenni bármilyen vörösszőnyeges eseményen, és rengetegen közülük örömmel vállalták, hogy a márka arcai lesznek.

A 2015- ös tavaszi/nyári és őszi/téli kollekciója igazi telitalálat lett. Viszontláthatunk egy kicsit a régmúlt motívumaiból és a tavaszi kollekciót főként a pasztellszínek és a virágminták jellemezték. Ennek a kollekciónak az arca a bájosan elragadó Jennifer Lawrence lett, aki tökéletesen fest a Dior ruháiban és teljesen beleillik ebbe a világba, nagy sajnálatára a benne kétkedőknek.

Ám Raf Simons kicsit mást képzelt el az őszi/téli kollekcióra. - Olyan kollekciót akartam, ami a természetességgel és a nőiességgel is játszik, de más-más módon. Most eltávolodtam a kertektől és a virágoktól, inkább valami szabadabbra, sötétebbre és szexuálisabbra vágytam. A ruhákban ezúttal láthatóan több vadság és nyílt maszkulinitás van, már amennyire egy nőnél ez lehetséges.” – és mindenki szerint ez meg is valósult, ugyanis a tervező igen sokat játszott a selyemmel és latex anyaggal, amely elég merész hatást gyakorolt. A kampány arca természetesen az erotikával igen erősen megajándékozott Rihanna lett, aki elég dögösen feszít a képeken és elmondása szerint, igazán élvezte a fotózásokat.

0 Tovább

Rihanna - a NŐ

Robyn Rihanna Fenty 1988. február 20 -án született, St. Michael, Barbados szigetén. 2005 - óta a zenei élet meghatározó alakja, ám valamennyien Unfaithful klipje megjelenésekor figyeltünk fel rá igazán, 2009-ben. Azóta 7 Grammyt tudhat a magáénak, Barbados tiszteletbeli kulturális nagykövete lett, énekesnő, előadóművész, dalszerző, modell, színésznő, táncos, divattervező és nem utolsó sorban üzletasszony. Ötvenmillió albumot adott el, hihetetlen mennyiségű rajongóval rendelkezik, a közösségi média egyik legnagyobb sztárja, a legnézettebb zenész a Youtube -on és több mint hetvenmillióan követik a Facebookon. Rihanna imádja New Yorkot, Los Angelest tűrhetően megszokta, de Barbados az a hely, ahol igazán otthon érzi magát, ahol érzi az emberek, a hely az ételek energiáját és tökéletesen fel tud töltődni. Úgy érzi Robyn az igazi énje, ha valaki így szólítja, akkor érzi úgy, hogy igazán ismeri, hiszen "Rihanna" az a nő, akit az emberek idealizálnak, a kép, amit felépítettek magukban róla. És ez a kép sokszor igen ellentmondásos, hiszen ő az a sztár, aki mindig próbálja őszintén kifejezni magát, aki mindent kipróbál és a divatban kifejezetten újító. Legendás lett például a RiRi effekt, vagyis ha valaki állandóan váltogatja a haja színét, az RiRi effektben lázadozik a monotonitás ellen. Divat nagykövet, még a sztárok is ellesik ötleteit és előszeretettel alkalmazzák azokat. Gyönyörű, erős, magabiztos nő, aki keményen visszaszól, ha kritizálni merik. Pár éve Piers Morgan (Amerikában élő brit újságíró) lehordta a frizuráját RiRi pedig azt üzente neki - legyen egy kicsit tökösebb, amikor a haját kritizálja.

Nem sok botránnyal büszkélkedhet és ezek is többnyire szerelmi ügyeinek voltak  köszönhetőek. Például hírhedt kapcsolata Chris Brownnal bejárta az egész világot. Senki nem értette Rihanna viselkedését, miután visszament a férfihez, aki megverte. Pár évvel ezelőtt Rihanna -t édesanyja térítette észre, aki azt mondta neki, hogy félelmet lát rajta, amit addig sosem. Ezért hát az énekesnő összeszedte minden lelkierejét és újra felépítette magát - ismét bátor és tettre kész, erős nő. Leonardo DiCaprio -val a kapcsolata szintén rombolóan hatott rá - a színész nem becsülte meg igazán a kincset, amit Rihanna jelent és eldobta magától. RiRi pedig őrült önmarcangolásba kezdett és az lett a vége, hogy megműtette melleit, arra jutván, hogy biztosan a külsejével volt a baj. Így hát kismellű nők milliói vesztették el ikonjukat, azt a bálványt, aki megmutatta, első nőként, igazán büszkén, hogy kis mellel is lehet egy nő szexi és gyönyörű. Dalaiból sokat tudhatunk meg róla, énekelt ő már mindenről, ám a külsejével tudta mindig is igazán kifejezni önmagát. Tervezett már a River Island márkának, rúzst a Mac- nek, és számos parfümje megjelent. Mindig más, mindig új, ám mégis mindig önmaga. És talán ez a legfontosabb tényező - a Nő, aki mindig, minden helyzetben nő, aki kimászik a gödörből és megoldást talál, erős, szép, okos, tehetséges, büszke. És talán ezért is olyan vonzó Ő, aki mindig önmaga és mindig tudja mit akar. Dehát még a Nő is ember - legyünk hát megértőek vele szemben.

0 Tovább

whoisnanacska

blogavatar

Ha érdekel a divat, a sminkelés és öltözködés megszállottja vagy, naprakész szeretnél lenni a mai divatból, itt a helyed!